• Gratis verzending v.a. € 45,-
  • Ruilen? Mag tot 30 dagen
  • Hulp nodig? Bel 0522 – 240 809

Bellen

Mailen

Account

Veelgestelde vragen2024-05-30T19:41:15+02:00

Veelgestelde vragen

Is het assortiment in de winkel hetzelfde als online?2024-06-26T15:18:49+02:00

Nee, online hebben wij een veel groter assortiment dan in de winkel.

Sommige producten zijn wel verkrijgbaar in de winkel, maar neemt u hiervoor eerst contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?2024-06-05T15:07:23+02:00

Controleer de status van de verzending via het track en tracenummer wat je van ons ontvangen hebt. Staat daar dat het pakket geleverd is? Neem dan contact met ons op. Wij gaan het voor je uitzoeken.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?2024-05-16T15:14:12+02:00

Als de bestelling beschadigd aangekomen is moet je zo snel mogelijk foto’s nemen en contact met ons opnemen.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?2024-05-16T15:12:53+02:00

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen is er duidelijk iets misgegaan en wij zullen dit daarom ook voor je oplossen. Neem daarvoor contact met ons op.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retour?2024-05-16T15:11:45+02:00

Wanneer wij het pakket ontvangen hebben en vastgesteld hebben dat het artikel aan de voorwaarde voldoet, storten wij het geld binnen 14 dagen terug op je rekening.

Kan ik een artikel ruilen?2024-05-16T15:10:48+02:00

Een artikel ruilen is mogelijk, mits het artikel ongeopend en onbeschadigd is. Neem hiervoor contact met ons op.

Hoe lang heb ik om een artikel te retourneren?2024-05-16T15:09:39+02:00

Wij houden ons aan de EU gestelde wetgeving van 14 dagen.

Moet ik betalen voor retourneren?2024-05-16T15:08:35+02:00

Ja, wanneer je een artikel wilt retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Wanneer het gaat om een ondeugdelijk product nemen wij deze kosten op ons.

Hoe kan ik een artikel retourneren?2024-05-16T15:07:43+02:00

Een artikel retourneren als het artikel ongeopend en onbeschadigd is. Neem hiervoor contact met ons op.

Niet thuis bij bezorging, wat nu?2024-05-16T15:04:53+02:00

Als je niet thuis bent bij bezorging gaat het pakket waarschijnlijk naar de buren of wordt er nog een poging gedaan. Daarna kun je het meestal afhalen bij een afhaalpunt.

Wat zijn de verzendkosten?2024-06-18T10:31:01+02:00

Verzendkosten bij besteding boven €45,- gratis!
De standaard verzendkosten zijn € 7,50. Bij een bestelwaarde van boven de € 45,- zijn de verzendkosten gratis.

In verband met de huidige verzendkosten zijn wij genoodzaakt om een maximaal gewicht van 46 kg te hanteren voor de gratis verzending. Voor bestellingen tussen de 46 kg en 69 kg vragen wij een kleine bijdrage van € 12,50.
Neem gerust contact met ons op voor grotere bestellingen.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?2024-05-16T14:53:54+02:00

De bestelling volgen is mogelijk met het track en tracenummer wat je van ons ontvangt.

Hoe lang duurt de levering?2024-05-16T14:52:58+02:00

De levering duurt gemiddeld 1-3 werkdagen. Dit varieert echter wel per product en de voorraad ervan.

Hoe weet ik dat mijn betaling ontvangen is?2024-05-16T14:51:56+02:00

Als de betaling ontvangen is ontvang je van ons een bevestigingsmail met alle details van de bestelling. Controleer eventueel ook je bankafschrift.

Wat als de betaling mislukt?2024-05-16T14:50:14+02:00

Als de betaling mislukt is het verstandig om eerst je betaalgegevens te controleren. Kies eventueel een andere betaalmethode. Lukt het echt niet? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik ook achteraf betalen?2024-05-16T14:48:15+02:00

Achteraf betalen met diensten als Klarna of AfterPay is momenteel nog niet mogelijk.

Is online betalen veilig?2024-05-16T14:46:46+02:00

Online betalen is veilig, zolang er sprake is van een beveiligde verbinding. In de URL balk zou je de daarom een slotje moeten zien (https:). Voor de betaling maken wij gebruik van het beveiligde systeem van Buckaroo.

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?2024-05-16T14:45:02+02:00

Onze betaalmethoden zijn op dit moment iDeal en PayPal.

Kan ik mijn bestelling annuleren?2024-06-26T15:22:41+02:00

Een bestelling annuleren is mogelijk. Neem daarvoor zo snel mogelijk contact met ons op via 0522 – 240 809 of 06-25572166

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik heb besteld?2024-05-16T14:36:50+02:00

Een bestelling wijzigen is mogelijk mits je er snel bij bent. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op via 0522 – 240 809.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?2024-05-16T14:34:43+02:00

Je bestelling is gelukt wanneer je een bevestigingsmail met de details van je bestelling ontvangt. Houd hiervoor ook de spamfolder in de gaten.

Heb ik een account nodig om te bestellen?2024-05-16T14:32:36+02:00

Nee, er is geen account nodig om bij ons te bestellen.

Hoe plaats ik een bestelling online?2024-05-16T14:32:36+02:00

Een product online bestellen gaat eenvoudig: Kies het product dat je wilt kopen en voeg het toe aan je winkelmandje door middel van de knop de pagina. Na het toevoegen van het artikel verschijnt er een balk aan de rechterzijde van het scherm. Kies hier voor Winkelwagen bekijken, Verder winkelen of Naar de kassa. De bestelling wordt pas definitief wanneer er een betaling plaatsvindt.

Ga naar de bovenkant